11. mail toimus Tallinnas Kultuurikatlas Creative Business Cup'i Eesti eelvõistlus ning ülemaailmsel loominguliste idufirmade võistlusele valiti Eestit esindama ettevõte SUTU.
Tartu Loomemajanduskeskuse auhind, milleks on 3 nädalat POP-UP ala Loomeka disainipoes, läks Paul Bergile, brändile, mis toodab stiilset ilmastikukindlat riietust.
„SUTU pälvis meie tähelepanu, sest tegemist on innovatiivse ja taastuva materjaliga, mis on valmistatud kohalikust toormest. Kui pilliroogu ei kasuta, siis see läheb raisku ja toodab süsihappegaasi. Sellise materjali kasutusvõimalused on lõputud, sellega saaks asendada suures osas plastmassi,“ ütles žürii esimees Yrjö Ojasaar.
„Creative Business Cupil osalemine võib olla uutele ettevõtjatele ja alustavatele ettevõtetele mitmel viisil kasulik. See on suurepärane võimalus ideele tagasiside saamiseks ja paljude jaoks pole Creative Business Cup lihtsalt võistlus. See on suurepärane tõuge ideede arendamisele ja annab kinnitust, et te pole oma ideega üksi,“ ütles Loov Eesti tegevjuht Eva Leemet.
Lisaks mitmesugustele auhindadele pakub üritus kõigile suurepäraseid võimalusi oma võrgustiku laiendamiseks ja inspiratsiooni saamiseks, samuti ainulaadset võimalust oma idee ülemaailmseks tutvustamiseks.
Lisaks võitjale saavad Kopenhaagenis toimuvast üritusest osa ka II ja III koha saanud startuppide esindajad: Hotelliteenuseid ühte äppi koondav HotelBuddy ja põhjamaisele kliimale sobivaid riideid tootev Paul Berg.
Tallinna Loomeinkubaatori eriauhinna, 3 koolitust ja 3 konsultatsiooni võitis samuti SUTU. Estonian Business School pakub 3 EAP väärtuses vabalt valitud koolitust ettevõttele Paul Berg, kes toodab ilmastikukindlat riietust. Prototron kutsub AI põhist naha analüüsi pakkuvat Helena Grethe otse osalema oma programmis.
Creative Business Cup Eesti eelvooru läbiviimist toetavad Estonian Business School, Prototron, Tallinna Loomeinkubaator / Tallinn Creative ja Tartu Loomemajanduskeskus.
Projekti toetab EAS Euroopa Regionaalarengu Fondist loomemajanduse arendamise meetmest.