Sadade seast tosina silmapaistvaima brändi sekka valitud Tjorven Kids osales Euroopa suurimal lastemoe messil Playtime Paris, et tutvustada uut kollektsiooni ja leida kontakte välisturgudele sisenemiseks.
Ettevõtte juht Ruth Mändma jäi tulemusega väga rahule ning loodab, et messil loodud kontaktid saavad peagi ka reaalseteks müügitehinguteks. „Huvi oli üsna suur ja kuna lahedaid brände oli kohal väga palju, siis on iga tekkinud kontakt meie jaoks juba võit omaette,“ lisas Mändma.
„Mess andis meile väga palju kindlust juurde. Nägime, et orgaanilisest puuvillast moe- ja hooajaülesed unisex-tooted on midagi, mis inimesi tõepoolest kõnetavad,“ märkis Mändma, kelle sõnul on jätkusuutlik mood see märksõna, millest oma tegevustes juhindutakse.
2016. aastast Tartu Loomemajanduskeskuse inkubatsiooniprogrammis osalev Tjorven Kids valiti mõned nädalad enne messi toimumist sadade uute brändide seast kaheteistkümne kõige silmapaistvama uustulnuka sekka, kel oli võimalus oma kollektsiooni selleks eraldi loodud alal esitleda.
28.–30. jaanuarini 2017 toimunud Euroopa suurimal moe- ja disainialasel messil tutvustati kokku enam kui 500 uut 2017/2018 sügis- ja talvehooaja moekollektsiooni. Messil osalesid brändid rohkem kui neljakümnest riigist üle terve maailma.
Tjorven Kids OÜ osalemist Pariis Playtime messil toetas loomemajanduse inkubatsiooni meede projekti "Tartu LMK 2015-2017" kaudu.
Lisainfo:
Ruth Mändma
Ettevõtte juht
Tjorven Kids OÜ
+372 502 4092
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.