Õppekava rühm:
Turundus ja reklaam

Koolituse nimi:
Kuidas hinnata Amazonis müümise potentsiaali ja teha turu-uuringuid?  

Koolitaja:
Mihkel Moosel

Õppe toimumise aeg:
5. juuni kell 11-14.30

Õppe kogumaht:
 
4 akadeemilist tundi

Õppekeskkonna kirjeldus:
Zoom keskkond

Ajakava

10.50 - 11.00 Kogunemine veebiruumi
11:00 - 11:45 Koolitus
11:45 - 11:55 Paus
11:55 - 12:40 Praktiline töötuba
12:40 - 12:55 Paus
12:55 - 13:40 Koolitus
13:40 - 13:50 Paus
13:50 - 14:30 Praktiline töötuba

REGISTREERI KOOLITUSELE SIIN


Koolitus sisaldab:

Igal aastal liitub Amazoniga üle 700 000 uue müüja. Neist 70% ei suuda ühtegi müüki teha. Aasta lõpuks on 90% alla andnud. Vähem kui 3% on tõeliselt edukad. Koolitus annab arusaama, kuidas on võimalik tõusta selle 3% hulka.

Koolitus algab teooriaosaga, kus tutvustatakse Amazoni kui müügikeskkonda ja räägitakse nii sellest, kuidas seal müümine toimub kui ka eelarvamustest ja valeootustest seoses Amazoniga. Õpitakse tegema turu-uuringuid, kogudes ja tõlgendades infot (käibepotentsiaalid, konkurentsi tugevus jm), mis aitab mõista, kui suur võib olla Amazoni marginaal ning palju aega ja raha võib kuluda toote lansseerimiseks. Kursusel tutvustatakse ka koolitaja praktilisi kogemusi ja saadud õppetunde tema poolt rohkem kui 100 erineva toote edukast lansseerimisest Amazonis. Koolitaja aitab mõista, kuidas muuta enda äriidee Amazoni jaoks sobivaks ning annab praktilisi juhendeid ja tööriistu, mis aitavad testida enda toodete potentsiaali Amazonis. Praktilises osas rakendatakse saadud teadmisi ja saadakse koolitajalt igakülgset tagasisidet. Omandatud teadmised on kasutatavad ka teistes müügiportaalides ning on seostatavad digitaalse äriloogikaga laiemalt.

Õppematerjalide kirjeldus:
Õppuritele jagatakse koolituse slaide ja õppematerjale

Õpiväljundid:
Koolituse lõpuks saab osaleja teada, kuidas hinnata oma toote müügi tegelikke võimalusi Amazoni keskkonnas, hinnata kulude suuruseid, vältida suurimaid vigu ning vajadusel teha lihtsaid tootearendusi, et olla edukas.

Lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid:
Koolituspäeva läbinule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning arve tasumine.

Tasumise ja loobumise tingimused:
Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele. Arve väljastatakse koolitusele registreerunule e-posti teel. Loobumisest palume teavitada hiljemalt 10 kalendripäeva enne koolituse toimumist kas e-mailile This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. või telefonil 5106865. Õigeaegsel teatamisel tagastatakse 90% koolituse tasust.

Koolitaja tutvustus

Mihkel Moosel on Eesti üks edukamaid amazonimüüjaid ja Eesti amazonimüüjate kogukonna
üks eestvedajatest. Ta on e-kaubandust maailma suurimas e-kaubamajas, Amazonis, teinud tänaseks kokku üle nelja aasta. Selle aja jooksul on ta müünud kaupa enam kui 10 miljoni euro
eest. Lisaks oma edukale amazoniärile on ta Amazoni teenuste agentuuri Digital Merchant
asutaja, mis aitab Eesti ettevõtetel läbi Amazoni välisturgudele laieneda. Kokku on ta
konsulteerinud enam kui seitsekümmet erinevat ettevõtet ja edukalt turule viinud enam kui 100 erinevat toodet - alates vitamiinidest kuni aiamajadeni välja. Tuntuimad kliendid on Wendre AS, Click & Grow OÜ, Breden Kids OÜ, Palmako AS, kellest parim teeb tänaseks Amazoni
Saksamaa turul ligi 400 000 EUR igakuist käivet. Kõrvaltegevusena on ta olnud ärimentor
Tallinna Loomeinkubaatoris ja teinud Amazoni teemalisi koolitusi koostöös Äripäevaga. Mihkel
on õppinud majandust Tartu Ülikoolis ja ostukäitumist Vanderbilt Ülikoolis Ameerika
Ühendriikides.

kadri photo v

Mihkel Moosel

NB! Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi koolituse programmis ja ajakavas!

TAGASI VEEBIKOOLITUSTE LEHELE

tartu linnregionaalarengu fond